Search This Blog

Monday, April 21, 2014

Lelah Ku...

ubuang jauh pandangan hanya pepohonan dan terik siangny yg kudapati aku letih sekian lama bergulat sendiri aku tak sanggup menahan sakit nan kian nyeri kalau ada hujan yg tiba2 jatuh kebumi membagi ke segeran nya yg murni ku rasa itu bkn di tujukan untuk ku. Tuhan... bkn maksudku mengumpat bukan dampak sesalku kumat aku hanya manusia biasa...tiada lebih jua tiada kurang.. slama ini tiada yg mampu menahan asaku tiada .ada,aku hny ingn meneruskan kebaikan mencantumkan byk ke damaian dan memberi ksh syg pd sesama . Tapi knp jalanku di hadang? knp justru berkibar bendra perang? atau aku yg hrs mengalah? Ach...masa aku kalah? aku tak bertempur dgn siapapun takpernah ku pny lawan..ataw biar saja semua terjadi. aku kan bisa mengelabui...apasiy susahnya? tapi aku jg pny harga diri. Harga diri yg tiada akan pernah terusik apalagi diculik tapi jiwaku lelah dan teramat LELAH.

No comments:

Post a Comment